1/12 -09

Jag vet, jag vet... En ambitiös bloggare är en dålig bloggare. En mycket vis ung dam sa att ju mindre man bloggar desto mindre har man lust att blogga, sant?

I helgen var mamma och Malin här och som vanligt blev det okynnesshopping, och lite julshopping. Tyvärr kan jag inte skriva vad jag har köpt eller tänker köpa eftersom mamma, Malin och Jocke läser bloggen (ja, när andan faller på vill säga). Så inga hints här inte! Min julklappslista ser väl ungefär ut såhär:

  • Jocke - check!
  • Malin - check!
  • Mamma - funderar fortfarande
  • Pappa - almost check!

Är svärisarna snälla kanske de får sig en klapp eller två, men budgeten för julen 2009 är nästan spräckt. Ajajaj... 

... och det är första december idag och jag kommer hinna med C-uppsatsen. Fan tro't.


Kommentarer
Postat av: Marie

Stämmer att mamma läser bloggen...

2009-12-09 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0