Lista!

Inget inlägg på jättelänge och ingen motivation. Därav listan. Hur har ditt -09 varit?

Hur har året nollnio varit för dig? Bra, har dock dalat stadigt nu på slutet

Bättre än förra året? Jag kommer inte ihåg så mycket av -08, men jag tror -09 var bättre. Tack vare 2 resor utomlands i somras.

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Riga, Prag och ångesten för 2010

Har du flyttat under år nollnio? Nej

Har du hittat en ny låt som du älskar? Många, men ingen slår min absoluta favorit: The Verve - Bittersweet symphony

Isåfall vilken? Kent's Ensamheten, Sjukhus och Det finns inga ord.

Har du druckit alkohol? Lite, men inte alls lika mycket som alla andra. I snitt en halv flaska rött i månaden, i snitt!

Har du kysst en främling? Nej

 

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? Good :)

Har du varit kär? ... kan man fortfarande vara "kär"? Jag älskar my man.

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja

Har du haft ett hemligt förhållande? Ja, med min dator. Jocke känner sig utanför sometimes...

 

 

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej

Har  någon i din släkt avlidit? Ja

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja, på Jockes runkmuskel, *asgarvar*... (Edit: Nu såg jag orden 'på riktigt', nej, jag har inte slagit någon på riktigt)

Har varit i slagsmål? Nej

 

 

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? Inte vad jag kommer på

Isåfall vad? -

Har du skämt ut dig? Säkert, men det har jag förträngt

Har du ljugit för en vän? Nope

Har du varit ute en hel natt? Hm... Nja... Under inflytande av alkohol så kommer man inte ihåg mycket...

Har du blivit tagen av polisen?  Nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Öh, ja

Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? HAHAHA!

-Tova, nu ligger vi sked
-Nej Sigrid, du är en halvmeter bakom mig
 

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? Örebro Universitet, så lärosäte om jag får be!

Har någon varit elak mot dig i skolan? Ah, nej

Hatar du ngn på din skola? -Nja, starkt ogillar är väl ett bättre ordval

Har du gjort ngt framsteg? Man kan inte göra framsteg när man redan är bäst ;P

Haft alla rätt på ett prov? Nej, men close

 

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Nja, men gamla bekanta man inte sett på år och dar

Har du förlorat en vän? No

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Ja, Sebbe auf Deutschland :) (eller var det aus??)

Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej

Har du ljugit för en bästavän? Nej

Har du haft en relation med en vän? Wtf?! Nej

Har du många killkompisar? Några datanördar bara :) Och lite annat drägg (no names, no names...)


Kommentarer
Postat av: Siggan

Hahaha! hela den kvällen/natten/morgonen var lustig :) Men jag tycker nästan frågan tar priset, då de frågar om du sovit tillsammans med någon I samma kön!? :O hahaha!

2009-12-14 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0