+/-0

Lovade migsjälv att vara godis och läskfri veckan ut men det sket sig redan efter ett drygt halvt dygn. Maryland Cookies är ju så goda med kaffe... Jag går ju inte ner något i vikt men jag går ju heller inte upp något, så +/-0 är ok, väl? Man får ju lov att se saker positivt, en massa underhudsfett inför vintern är ju alltid bra. Då slipper man ju köpa svindyra Canada Goose-jackor och kan ut och trippa i snön med bara en sjal. Nice va? :) Positivismen måste tillbaka, och har delvis redan kommit tillbaka sedan en seg och allmänt deppig höst. Även om Jocke börjar påvisa vissa tecken på PMS... :S

Och på tal om depp, jag tittar väldigt väldigt sällan på "Efter tio" med Malou von Sivers och idag var då en dag då jag bara slötittade lite och såklart handlar det om självmord och hur det drastiskt ökar bland unga kvinnor och flickor. Yey... Vilken underbar och inspirerande start på min dag! *ironi*

Tur att det finns andra saker som kan pigga upp mig då, som bloggar och lite lolcats.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0