9/11 -09

Är det bara jag eller bli andra lika förbannade av "Debatt" och liknande program? Jag klarar inte av att se människor argumentera hetskt med varandra och se Mona smutskasta my beloved Fredrik. Likt Pavlovs berömda hundar kastar jag mig i spasmer på golvet varje gång Belinda Olsson kastar sig mellan debattdeltagarna för att hindra dem från åtal för misshandel eller förtal. Elitistik kultur, politiker, barnuppfostran, skatter eller åldersgräns på energidrycker - jag går lös på inredningen i vår lägenhet och skriker ut min smärta. "JOCKE! STÄNG AV!" Uppretad, gråtfärdig och hatisk, alla känslor i spektrat finns hos mig. Adrenalinet och pulsen skjuter i höjden och jag springer ut från vardagsrummet.

Jag borde inte ge bort min svaghet såhär öppet, men vill Al-Qaida tortera mig vet de vad de ska visa.





PS. Ännu en orsak att rösta blått i nästa val:

Sossarna vill kvotera föräldraledigheten 50/50. De vill styra hur mycket tid du får med ditt barn och hur mycket din partner får. Så... Om du vill vara hemma med ditt barn mer än de 50 % du får, well, too bad for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0