Where are you?

Kära bloggväninnor, vad gör ni??? Här sitter jag, i all min ensamhet och försöker finna ord över hur ledsen, nej besviken jag är över er. Vad har hänt med era bloggar? Och framför allt, är ni vid liv?! Hanni, Dani och Liz - Pr-bruttorna, var är ni? Ett liiiiitet inlägg i era bloggar and you will make my day.

För övrigt går C-uppsatsen sakta framåt, men lite för sakta. Jag har inte gjort ens hälften av det jag skulle och det är snart december, kanske kan en flykt till andra jaktmarker vara svaret? En trip till K-holm innan jul kanske är på sin plats... Får se hur det blir med det hela.

PS. såg nu att Liz gjort ett litet inlägg - good girl! Now I know you're ok!

Dessutom kom min leverans från bubbleroom och I am in love <3, bästa köpet på länge känns det som. Ne nu ska jag ta en snabb kopp grönt te och bara kolla mailen innan jag ska lägga mig i sängen brevid min karla-karl (or not :P) 


Kommentarer
Postat av: liz

hahah, förlååt.. jag lovar att bli bättre med uppdateringen! :) as for hanni and dani.. dom har nog gått under jorden. fast jag övertalade hanni att uppdatera lite, så förhoppningsvis kan vi förvänta oss något i hennes blogg inom en snar framtid! är du i örebro nu i helgen förresten?? vi ska på bio och se "luftslottet som sprängdes" i morgon. hänger du med?

2009-11-27 @ 22:08:25
URL: http://ladylazarus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0