14/10 -09

Ett snabbt inlägg såhär innan True Blood!

Idag fick jag återigen post från kronofogden, adresserat till Karl Magnus Magnusson. I adressfältet stod även om en summarisk process. Någon som vet vad summarisk process är?

För att den som vill ha betalt på ett enkelt sätt skall kunna utkräva sin rätt, utan att fördenskull tvingas gå till domstol, finns den summariska processen. (Wikipedia)

Någon vill alltså ha betalt av denna Magnus, och svarar han inte i tid går fallet till domstol. Och jag får hans post. Nice!! Ringer kronofogden på vår dörr en gång till ska de få en rejäl avhyvling, och posten... *suck* De borde veta bättre när jag återsänt minst 5 brev, adresserade till Magnus. Får jag ett brev till från kronofogden ska jag ringa dem personligen och tala om läget. Jag vill inte bli indragen i någon skit!

Ne, nu är det True Blood.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Haha klart jag kommer ihåg dig :) Vad förvånad jag blev nu! Hoppas allt är bra med dig. Kul med ännu en hoyafantast. Jag har lite av varje men inte lika många som dig ännu även fast det säkert inte dröjer. Hoyaintresset hänger av nån anledning ihop med marsvinsintresset i Sverige, ännu en "udda" hobby som du säkert har läst om i min blogg. Det är så jag har blivit "smittad"! Vad har du för roligt då? :) Nåt lite ovanligare kanske? Jag har för övrigt precis lyckats ha ihjäl en praetorii.. suck. Kram.

2009-10-15 @ 01:30:23
URL: http://midwinter.blogg.se/
Postat av: dani

Men guud vilka idioter, om du vill kan ajg ringa, jag e grym på att vara kritisk o arg fast ändå hålla mig lugn haha. hur mår du förresten? kommer du idag? :)

2009-10-15 @ 09:23:27
URL: http://justdani.blogg.se/
Postat av: liz

du borde ringa kronofogden på en gång och berätta läget! den här magnus måste ju också få en chans att betala! det är ju svårt om han inte ens vet att han har fått alla påminnelser.

2009-10-15 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0