25/10 -09

Idag är det söndag och det enda att se fram emot är Top Model vid 19.00, annars är det bara plugg som gäller. Har påbörjat helvetes-hemtentan men det går alldeles för långsamt, och uppsats-PM:et? Öh... Fan tro't. Hemtentan känns som prio ett just nu så får PM:et bli lite som det blir. Även om det måste vara skapligt :S

Igår tog jag det i alla fall lugnt, sov till 12 (inte bra!) och fick ångest. Sedan bowla jag och familia - och vi behöver inte prata om hur det gick. Jag vann i alla fall 1 serie utav 3 :) Efter det åkte jag hem till Sigrid och tittade på både Gran Torino och Slumdog Millionaire. Och det blev ett enhälligt beslut - Gran Torino var bäst.



Nej, nu ska jag och mamsen åka och handla lite inför veckan. Jag ska ju vara husfru fram till och med onsdag då mamma ska operera knät imorgon. Sedan måste jag hem till öret igen för att lämna in PM, hemtenta och böcker. Yay...

Kommentarer
Postat av: Liz.

TACK :D jag har inte förstått det än! det går liksom inte att ta in... :D:D SÅKLART FÅR DU KOMMA OCH HÄLSA PÅ! Om jag hittar någonstans att bo asså :P

2009-10-29 @ 15:34:39
URL: http://ladylazarus.blogg.se/
Postat av: liz

ps. gran torino är asbraa, gillade den skitmycket.

2009-10-29 @ 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0