29/10 -09

Min ork och lust att skriva ligger lite nere just nu. PM, hemtenta och en C-uppsats gör att jag vill spara mina fingrar så gott det går. Urk. Till och med tvätta golv för hand är roligare än det jag gör just nu. I helgen är det i alla fall ledigt med efterlängat besök av pappa på lördagen. Vi träffas ju inte allt för ofta så det ska bli kul att bara vara med honom och umgås. Just det! På fredag ska jag umgås med Jocke också *kors i taket*. Vi har inte umgåtts ordentligt på... ja, jag vet inte hur länge. Örebro mot Malmö Redhawks. Blir kanon det! :)

I helgen är det också allahelgona, eller Halloween som vi amerikaniserade svenskar säger. Och till helgens ära har jag lagt upp videon till den låt som rullar mest på Spotify hos mig, just nu. 


Hardcore Superstar - Dreamin' In A Casket





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0