Alltid action!

Igår kväll när jag och Jocke skulle till och somna väcks vi av blinkande blåljus utanför fönstret. Nyfikna som vi är kollade vi ut och tre poliser i en polisbuss har stoppat två unga killar i en kombi. Föraren tar de efter några minuter till polisbussen och en polis stannar där, medan de två andra poliserna genomsöker bilen från tak till underrede, från bagageutrymmet fram till stötfångar'n. De letade i minst 10 minuter efter något (vilket både jag och Jocke trodde var narkotika av nåt slag). Jag lade upp scenariot: polisen har fått syn på en bil som antingen kör för fort eller som vinglar a bit too much och stannar den. När de sedan ska kolla vem som kör inser de att föraren är påverkad av något och genomsöker bilen. Sedan idag möts jag av denna lilla notis på na.se



I told you so! Här i Baronhills är det alltid action!

Kommentarer
Postat av: dani

näe men tova då, dags att flytta kanske?? haha!

2009-10-06 @ 22:49:53
URL: http://justdani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0