Tips för en pluggfri vardag

Åh, vad jag vill spy på allt som har med universitetet att göra just nu! Vill inte, VILL INTE skriva C-uppsats! Är helt sjukt trött på att läsa, skriva och analysera. Skriva korrekt, rätt och att få skit på opponeringar. Seminarium, hemtentor och andra j*vla inlämningsuppgifter som jag aldrig lyckas ta tag i. Men jag tänker inte tappa modet, för att slippa allt som har med universitetet tänkte jag...



1. Bränna upp ALLA böcker som har med universitetet att göra, who's with me?



2. Skaffa mig svininfluensan, kanske hamna i en lätt koma fram till jul eller insjukna i pesten.



3. Kapa ett B-2 Spirit, Stealth Bomber plan och jämna uni med marken, OCH MITT VÄRLDSHERRAVÄLDE MAY BEGIN! MOHAHAHA!

Ne nu ska jag åka, ses ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: liz

haha, du får hoppas på att jag gav dej svininfluensan när jag hostade på dej förut, haha! :P för övrigt - JAG HÅLLER MED. Är inte alls taggad inför c-uppsatsen.. inte det minsta.. ååh.

2009-10-07 @ 11:40:20
URL: http://ladylazarus.blogg.se/
Postat av: Marie

Världsherraväldet kan vänta. Kämpa på! Kom hem emellanåt om du kan... Du kan få vara sjuksköterska i hemvården den 26 oktober.

2009-10-08 @ 15:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0