Drastiska moves

Ne nu får det fan vara nog! Idag ringde det på dörren och det var kronofogden!! Och hon frågade efter Karl Magnus Magnusson!!! Ska det inte räcka med att vi får hans post, ska vi få på oss en massa annat skit??!! Snart letar jag rätt på denna jävel som, I don't know what he does... May the gods have mercy on his soul! Känner mig smått mordisk... Kommer de igen ska jag personligen tala om att det bor ingen Karl Magnus Magnusson här, ringa posten och sedan ska jag utkräva hämd!

PS. Gick till tandläkaren idag, ska bara borra liiite, och betala 670 spänn... Yey... 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Tandläkarbesöket blir billigt om det räcker med kostnaden du skriver. Kronofogden -fy vad trääääligt!

2009-10-08 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0