Done and done!

Seminarieuppgifter är done!!! Nu är det bara 99 andra saker att tänka på, istället 100. Men imorgon ska jag åka ner på stan, fixa klart presenterna till svägerskan, tvätta och leta rätt på lite C-uppsatser på Internet. Gah! GBG i helgen i alla fall, ingen rast och ingen ro. Men det är kul när det flyter på. Just nu känns det som om jag måste tänka på framtiden, i alla fall 6 månader framöver men samtidigt ta en dag i taget. Man kan ju få huvudvärk för mindre. 

... åh, jag lovade att dammsuga här hemma också...

... och diska...

... och rensa avloppsbrunnen...

... och jag är pank innan jag ens fått låningen... 


Så, I have 99 problems and the b*tch ain't one. Bara så du vet Jocke :)


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0