Ello!


Idag mår jag lite bättre, håller krampaaktigt i sista ipren-tabletten och håller alla tummarna att jag slipper använda den. Efter det har jag ingen smärtlindrande medicin hemma och imorgon är det söndag. Wish me luck ladies.

Imorgon blir det förövrigt plugg, måste läsa klart kapitlen om politisk kommunikation i Norden och kolla lite skillnader och likheter. Yey... Nya "pluggar" ska också köpas och KANSKE att jag tar en liten promenad när Jocke ska skolla på Brommapojkarna mot Super-duper-duktiga-Djurgåren. De leder ju Allsvenskan (om man vänder på tidningen, HAHA!) På tal om sport, på måndag ska jag och Jocke gå och titta på Örebro ishockey och deras hemmapremiär mot AIK. Supernice! Och på onsdag (?) ska vi gå och ev. se Örebro mot Göteborg på Behrn Arena. Vad blir det? 5 eller 6 matcher i år som vi gått på? Vi har sett Elfsborg, Kalmar, AIK, Öregryte, Hammarby och sedan Göteborg på onsdag då kanske. Sedan har Jocke sett när Djurgåren kom och hälsa på med det var ju inte mycket att hänga i granen.

Ikväll tänkte jag lägga in något roligt klipp men det blev en blanding av musikvideo och humor. Vad är roligare än att driva med sigsjälv (migsjälv?) än sån fin lördagskväll som denna. Lite mindre hormonell, lite mer levnadsglad.




Tack Yrla för tipset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0