Sept. 22, 2009

Lugn dag idag, inga crazy hormoner som spökar och inte så mycket grubblerier. Men imorgon ska jag åka lite tidigare till Uni hade jag tänkt, gå igenom lite gamla C- och D-uppsatser och få lite klarhet i vad ska skriva om. Jag har noll koll och ingen motivation. Blä... Någon som vill luncha med mig imorgon???

Imorgon kommer jag missa True Blood :S Vi ska kolla på Örebro mot Göteborg imorgon och äta sushi, mums! Tur att man kan kolla på SVT play anyway. Annars hade jag tvingat Jocke att skaffa en inspelningsbar DVD-spelare. Jag hade hotat honom att skära av his balls om han inte fixat grejerna. Så Jocke tackar SVT och kan andas ut, his balls lever och mår bra (for now anyway... *hehehe*). Förresten, ser nån på "Svenska Hollywoodfruar"? Sådär lagom IQ-befriande en måndagkväll. Montazami ftw! 

Ne nu ska jag slå på SVT Play och kolla på skräckministeriet. Veckans soundtrack skulle kommit igår men då var jag lite down så det får bli idag istället. Enjoy!


 

Kommentarer
Postat av: liz

aah gillar du deadmau5, thats some good shit!:) jag kan luncha med dej i morgon, vilken tid är du på uni? jag har inte heller någon aning vad c-uppsatsen ska handla om.. eller jag har en idé, men jag tor det kommer bli för mycket att göra.

2009-09-22 @ 19:19:28
URL: http://ladylazarus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0