Monday again

Ok, för att klargöra vissa eventuella missförstånd i föregående inlägg. Jocke är min bitch, han är inte otrogen med någon lössläppt pressbyrånbunny. Skulle bara förtydliga och räta ut frågetecken som uppstått.

Now, i helgen var jag och Jocke i Götet hos svägerskan. Mycket mat, vin och trevligt sällskap. Yey! Min favoritsysselsättning som är att äta, hur kunde de veta det? :P Har säkert gått upp ett par kilo, men vad gör väl det? Kalventrecote, ungsbakad rosmarinpotatis och pannacotta. Me like! Och jag har inte behövt betala en krona, i helgen har jag alltså sparat drygt 500 spänn. Minst. :) Det är bra att kunna skylla på att man är student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0