Olala!

Idag tog jag det stora klivet från min trotjänare nogg.se över till denna, nya, bättre domän. Jag vill kunna använda vilken bakgrund jag vill, leka med texten och lägga in nya musikvideor utan att sidan kraschar eller att videon "flyter" utanför content. Så, lägg till min nya, fräscha och förhoppningsvis oftare uppdaterade blogg.

Varför valde jag då att kalla min blogg technotova? Breezestar låter töntigt, bara tova var upptaget, mitt gamertag Littlemuse var också upptaget (!) och lillatova låter bara skumt... technotova stämmer iochförsig ganska bra in på mig, jag lyssnar mer än gärna på techo, dance, club, ja den där booty-shaking-in-the-club-genren. Och jag tycker själv att jag är helt ok när det kommer till teknik. Därför blev det techotova. Take it or leave it.

Sidan är inte helt komplett men jag är ju inlärd i PR-branschens knep (och journalistikens) och därför tycker jag att det är bättre att få upp bloggen snabbt för att sedan finjustera. Anyhow, för att avsluta detta inledande blogginlägg tycker jag att det passar bra med lite music, don't you agree?


Kommentarer
Postat av: liz

yaay for the clash och den nya bloggen :D ska ändra länkningen på min sida.

2009-09-09 @ 00:50:24
URL: http://ladylazarus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0