Vad jag gör istället för plugg

Borde plugga, men det finns ju minst 100 saker jag hellre gör just nu. Städa, diska, stryka, tvätta fönster, kolla på Djurgården, knyppla, vomera, mjölka en ko... Ja, ni fattar själva. Ska strax laga lunch till Herr G:son Junior innan han ska jobba kväll. Får sitta mer då (även om motivationen och min vilja är lika med noll).

Här är lite av vad jag lyssnar på om dagarna, och när jag pluggar. Red och Seether. Vad vore man utan Spotify?

http://open.spotify.com/user/tovam/playlist/0I46oJHKUVOA5peAjqG30v

http://open.spotify.com/user/tovam/playlist/3zzDmhGbmX029ux4A5mOF3

Ne, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta mig i kragen, kanske ska man sy nya gardiner?? ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tänk att till och med städning är bättre än plugg. Då är det illa.Själv har jag aldrig så välputsat hemma som när rättningshögarna är som störst!

2009-09-22 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0