Get inked

God morgon! Eller god förmiddag kanske man ska säga...

Kollade London Ink och längtar efter en till gadd, men det får bli när man har pengar. Men grymt sugen är jag! Och jag inser att min första gadd knappt kan titulera sig "tatuering". Det är mer en in-och-ut-tatuering. Som någon av tatuerarna sa: "Alla kan komma med en gammal bild". Det var ju nästan det jag gjorde. Det vore så mycket roligare att få komma till en tatuerare med sina idéer och sedan komma tillbaka och få en personlig tatuering, något som bara jag har, med tanke på skuggningar, konturer, färger och innebörder. Det vore något alldeles extra.


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: josefin

oj, cool bild!

2010-05-02 @ 11:55:33
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0