GOD, THIS IS SO BOOORING!

Har 4 mastodontuppgifter (varv en är gjord), som bör vara klara innan onsdag, helst. Sammanfatta en urtråkig text på 15000 tecken ner till 3700 tecken max, check! Sedan är det: skriv två texter, en som riktar sig till barn och en till vuxna (kulturjournalistik). Göra kalkyler, budgetar och lite annat räknemässigt (Budgetkurs). Skriva 4 sidor om mitt ledarskap och kommunikation. Kanske inte låter som så mycket men det tar emot, mycket! Yuck... Lyckas jag klara detta till onsdag ska jag fira med att öppna en vinflaska. Minst en i alla fall.

Och vem borde plugga, och inte sitta och leka på facebook och lyssna på Crashdiet? Jo, just det.

Och på tal om hur Jocke och jag har haft det, take a look:


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Tova, hur mår du?=)

2010-04-26 @ 12:20:46
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0