Sur, jag?

Vi har liksom lämnat kompromiss-stadiet nu. Just nu är det his beloved "skansen" för hela slanten på tv. Återigen Har DIF kvitterat i tredje perioden och det luktar sudden death lång väg. Och återigen får jag avstå det enda programmet som jag slaviskt följer. Tack älskling, tack för att du aldrig kan tänka dig att missa en idrottsmatch för min skull. Tack för att du vägrar kompromissa i alla lägen. Tack för att du inte respekterar mig som medmänniska, vän, sambo och livskamrat. Tack, tusen jävla tack. Då får jag väl se skiten imorgon på SVT Play i usel kvalité. Tack, you mf.

Och vår fina, dyra ullmatta från IKEA Sthlm är förstörd. Jag har inga pengar. Jag vill flytta. Jag vill somna och vakna när en ny dag åter gryr. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: bella

hahahah! ja gud.. frågan är bara om våra systrar kommer att gå med på detta :P

me nfan vad bra! kul :D

2010-04-21 @ 22:30:50
URL: http://bellabred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0