VÅR!

Alltså, vi har säkert 100 kanaler hemma hos oss men inget att se. Så j*vla typiskt. Så nu kikar jag på BBC Entertainment och Weakest Link, riktigt underhållningsprogram. Snark...

Idag strålar i alla fall solen som aldrig förr och det känns verkligen som vår! Mysigt! Nu ligger ju balkongen på rätt sida om lägenheten så jag kan inte sätta mig ute och ta min frukost därute. Men men, jag får väl sätta mig i köket och titta på mina söta knoppar som finns i diverse blommor. Dennisii, sp Ambon, heuschkeliana, buotii och praetorii har alla knoppar i olika stadier, så himla underbart! Heuschkelianan doftar smörpopcorn, jag menar, hur kan man inte gilla det?!

Anyhow, veckans låt är en låt som spelas hur mycket som helst på MTV. Men jag gillar den ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0