En del är beroende av knark - jag är hoyagalen

Haha, jag får en liten länk hos Dani och plötsligt har jag dubbelt så många läsare än vad jag brukar, kul! Hoppas att ni vill stanna kvar! (Och Dani, fortsätt länka! :P)

Jag fick liiiite kritik för att jag aldrig visar bilder på min blogg. "Fine!" tänkte jag och plockar fram en bild jag tog för någon vecka sedan. Bilden visar tre blommor från två (!) plantor. De större blommorna kommer ifrån min Hoya buotii och den lilla blomman kommer heter Hoya sp Ambon. Den ena buotii-blomman är något ljusare än den andra och det är för att den ena klasen med blommor var vänd in mot vårt vardagsrum och den andra klasen blommor var vänd utåt (så den fick utstå mer ljus). Man kan säga att den ena blomman har en "nice tan" medan den andra ser ut som mig - likblek.


Kommentarer
Postat av: Linh

jättebra bild! Är så glad över att jag skaffade mig en buotii till slut ;-)

2010-11-19 @ 00:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0