Comments?

Nu får det fan vara nog. Läste senaste vallöftena från de röd-gröna och jag förundras över hur någon iöverhuvudtaget kan ens överväga att rösta på hycklare! Inte nog med att höja skatterna rejält, vi ska dessutom behöva betala för en massa nya skatter! Och konsekvenserna av dessa skatter!!! Snacka om att vi blir det stora skämtet utomlands om vi röstar på Mao Stahlin och hennes underhuggare. Och alla ni som ursäktar er med att MP i alla fall är bra - de sittande språkrören ska sluta efter valet. Så eran beloved Maria Wetterstrand kommer inte kunna ge en avhyvling då och då. Plus att sossarna alltid, ALLTID kör över de gröna, hur stora MP än må vara. Och Lars Ohly är redan ett skämt, vi behöver inte fler pajsare i Regeringen. Det räcker med de vi har.

Hur motiverar man 5 miljarder kronor i kollektivtrafik i Stockholm medan "resten" får 9 miljarder? Ska Göteborg, Malmö, Uppsala, Umeå, Örebro, Västerås, Norrköping, Linköping och Jönköping m.fl. dela på denna summa? Jag vill ha en förklaring, och jag vill ha den nu. Tack.

Tror dessutom att jag fått över G:son Junior på min sida. Han har, tack vare jobbskatteavdraget, kunna tjäna 1050 kronor mer i månaden. 1050 kr. Det blir ganska mycket på ett år i oskattade pengar, rakt ner i fickan. Kolla bara här ---> http://www.jobbskatteavdrag.se/ 

Och just det, vi ska låna till resten av kalaset som sossarna vill hålla. Det skulle inte lyxfällan gilla.

Just det, sa jag att jag skulle rösta blått i år, igen?

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag hittade något annat "roligt" idag: ett nytt briljant uttalande av SD där de vill införa att ensamkommande flyktingbarn inte släpps in i landet, med motivationen att inga barn riskerar förföljelse och dödshot utan att det är ju föräldrarna de (som förföljer) vill åt... suck



http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/article795283/Sverigedemokraterna-rdquoBarn-forfoljs-aldrigrdquo.html

2010-04-26 @ 13:40:56
Postat av: Tova

SD är också sjuka i huvudet. Finns det ingen förnuftig politiker längre? Eller ingen vettig politik?

2010-04-26 @ 15:30:09
Postat av: Liz.

ja, nu får vi gå samman och se till att mona sthalin inte får makten! även fast jag gillar miljöpartiet så har du rätt - de blir alltid överkörda av sossarna. så det lutar nog åt blått här också.

2010-04-26 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0