Urk...

... från ett snöigt Katrineholm sänder jag nu detta inlägg. Och i förrgår var jag i Gråbo utanför Gbg och mådde som en övergödd padda med mat i massor och underbar sol. Tror till och med att jag fick lite färg... Eller fräknar kanske jag ska säga. Hursom var helgen sådär skönt avkopplade och jag blev faktiskt inte påmind om allt det där jag borde gjort innan påsk. Ok, jag fick ett ångestanfall strax innan jag skulle sova på långfredagen. Vaknade flera gånger den natten (även om Jocke kunde haft ett finger med i spelet där). Att sova brevid en karl som inte håller rätt på vare sig ben eller armar eller "övrig" kropp när man sover kan ha haft viss inverkan på min sovkvalitet.

Äsch, nu välkomnar vi denna trista vinter-/vårdag med lite techno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0