I'm coming home!

Hej igen alla mina fina vänner!

Såhär kul kan man ha det en fredagkväll, Top Model nästa?

Som jag längtat efter både er och bloggen, det går helt enkelt inte att beskriva. Att få någonstans att ventilera mig och sedan få sådant stöd, feedback och små kommentarer som värmer, ja varför slutade jag blogga egentligen? Det finns många orsaker, och många av dem håller jag för mig själv. Jag tröttnade helt enkelt på det skrivna ordet, och nu när jag inte använder det alls saknar jag det massor.

Så, jag skriver här när jag får lust, tid och ork. Bloggen kommer mer ses som ett ställe där jag kan skriva låååååååånga uppsatser (bah! hahaha) och vill man ha mer korta kommentarer, helgens musiktips eller bara allmänt blaj kan man adda mig på twitter istället - TovaMM heter jag där! (how uppfinningsrikt...) Och lika sporadiskt kommer jag finnas där - http://twitter.com/TovaMM 

Någon dag, när jag får tid, ska jag uppdatera designen på bloggen också. Men, det får bli när det blir :)

Tills vi ses igen....

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med uppdatering! Undrade just vart du tagit vägen ;)

2010-08-02 @ 08:15:16
URL: http://regnbagsblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0