Back on track, bokstavligt talat!

Varför är jag som mest produktiv efter klockan 9 på kvällarna? Eller kanske beror min panikstädning på att Jocke kommer hem om ett litet tag och jag lovat att fixa till lite. You never know.

Smågluttar lite på Fast and the Furious: Tokyo Drift och tänker på allt och ingenting. Jo, på fikan med Liz i söndags och hur skönt det var att se ett annat par ögon. Att få höra om ett New York jag så desperat vill besöka och bara prata, om allt och inget. Tack för att du ville lyssna och dela med dig Liz!


Just det! Detta rullar på min spotify just nu: Ellie Goulding – The Writer och M.I.A. – XXXO

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Liz.

det var så kul att ses! du MÅSTE komma till Lund och hälsa på :) boka nu så kan du komma i november.. haha! åh m.i.a <3 jag sa ju att du var hipster..

2010-08-18 @ 23:15:29
URL: http://ladylazarus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0