En till tatuering kanske?

Haha, förlåt Liz! Ska bli bättre, men när C-uppsats, 4 kurser, jobbsökning, besök från mamma och OS tar upp all tid och energi, ja då får bloggen stå tillbaka lite.

Men nu är jag sugen på att skriva av mig lite igen! Jag måste få säga att jag är grymt sugen på en till tatuering - i form av en uggla. Men jag är än så länge bara på "tanke"-stadiet. Har tänkt mig en tatuering i färg, och något som jag tycker symboliserar saker jag värdesätter - som intelligens, självständighet och styrka. Att jag sedan tycker att ugglor är mystiska, vackra och vilka är ett av mina absoluta favoritdjur gör ju inte saken (eller min argumentation så himla mycket sämre). Sedan ska det vara en grafisk uggla, alltså ingen porträttlik tatuering. Nedan publicerar jag några bilder, så ni får veta på ett ungefär vad jag tänker :)

 




Vad tycker ni? Har ni tips på fler motiv med ugglor?

Fler tatueringar med ugglor ---> länk!

Ugglan och dess symboliska betydelse ---> länk!
 


Kommentarer
Postat av: Liz.

jättesnyggt! det skulle passa dej perfekt =)

2010-02-22 @ 12:00:03
Postat av: Malin Magnusson

Tycker du väntar tills jag är 18 så kör vi på tatueringar båda två då ;)

2010-02-22 @ 20:41:37
URL: http://nogg.se/Zpirro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0