Lite Queen, lite curling och många gigabyte

Diggar Queen i all min ensamhet. Another One Bites the Dust rullar just nu på spotify och jag ska snart sätta på lite te. Jag ska, inte ovanligt nog, sitta uppe och kolla på curling. Tänkte kolla in taktiken, sopningen, dragen för att sedan memorera allt - kanske kan man applicera samma sak när det kommer till städning? Maybe.

Bildlänk

Dagens IT-pryl ramlade jag över när jag ögnade reklamen/puffarna på aftonbladets hemsida. Hört om petabyte förut? En petabyte är tydligen 1 000 000 GB, fatta, en MILJON gigabyte! Jag är ingen stor användare av USB-minnen och minneskort och kan lätt klara mig på några GB, även när det kommer till musik. But this is crazy... Vem behöver så mycket utrymme? Länk

Ne, nu kom Jocke hem. Te, curling och min menstruelle man - livet kunde vara värre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0