Round-up av helgen



Ännu en helg till ända och vad för vettigt har man gjort? Faktiskt mer än vanligt! Lyckades knåpa ihop 3500 tecken analys på kritikers uppdrag/funktion, diskat (vilket jag annars aldrig gör) och dammsugit lägenheten. Imorgon ska jag och Jocke plocka ordentligt, vårstäda skulle man nog kunna säga. Han behöver verkligen gå igenom sina kläder, han har mer än mig!!! Har snart läst ut Metro 2033 och önskar att man gjorde film på boken, helt amazing! Tur att spelet kommer i mars, det måste bara spelas!

Dåså. Det blir inte så mycket mer från mig denna gång, det får ni liksom ta.

PS. Jocke's pressbyrå kom 5:a av 400 andra pressbyråer! Grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0