16/2 -10

Nu kan jag inte skriva att jag är grinig och trött längre, det blir lite uttjatat till slut. Jag skyller på OS istället, och det faktum att vi nu är stolta ägare till ett PS3. Your heard me, PS3 blev det till slut och jag tror Jocke tyckte det var ett bra val. Så om jag inte sitter här vid bloggen så vet ni var jag håller hus, i soffan dvs.

Nej, nu är det snart dags för mer OS, kan ju inte missa herrarnas jaktstart i skidskytte - även om jag inte har några som helst förhoppningar på medalj. Well, den som lever får se.



Blir det fler medaljer för svenskarna i OS?


Kommentarer
Postat av: Liz.

dålig uppdatering här tycker jag! vad händer? hur går det med kurserna? när ska vi ses å ta en fika?=)

2010-02-21 @ 17:08:20
URL: http://ladylazarus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0