Let's dance!

Idag har jag bejakat min inre kvinnlighet med grooming i massor, fast när jag hade på mig choklad-mud-masken frågade Jocke vad fan jag höll på med. Well, gör mig fin för dig ditt lilla as; tänkte jag säga men jag höll käft. Har även hittat en underbar ansiktsskrubb som är 100% ekologisk och man blir helt len efteråt! Som en babyrumpa! 100% Pure Facial Polish, Cherry Honey heter den och du kan hitta den här.  

Funderar även ärligt på att åka till H&M någon dag bara för att man har 20% på valfri vara. Borde kanske köpa någon ny tröja som inte är vit, grå eller svart. Bara för att vara lite crazy sådär.



Veckans låt (även om jag inte kollar på Let's dance):

Linda Sundblad - Let's dance


Kommentarer
Postat av: Tova

Hej, jag hittade din sida på nogg! eftersom jag själv heter Tova! men jag har nämligen en sida här på blogg.se också!



SNYGG SIDA! JAG är 11år!



min nogg sida: www.nogg.se/tovashemsida

2010-02-16 @ 13:21:31
URL: http://tovasbloggizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0