16/1 -10

I brist på annat tjafs väljer jag att lägga ut en låt jag först hörde i reklamen till spelet "Left 4 Dead 2", eller något sådant... För visst är det roligare när en blogg uppdateras ofta, men inte med så mycket? Jag menar, både för er och för mig. Jag vill verkligen inte skriva någon uppsats i bloggen och jag förlorar er trogna läsare efter tre meningar.

Idag lagade jag annars urgod middag till oss båda! Till förrätt blev det stekt halloumiost med granatäppel-salsa och till huvudrätt blev det pannbiff gjord på lammfärs och med färsk rosmarin och till det serverade jag ugnsgratinerade rotfrukter med ringlad honung on top, och tzatziki förstås! Till efterrätt tog jag lite kaffe och en gnutta Bailey's. Sedan tittade vi på "Sawshank Redemption" eller ("Nyckel till frihet" som den heter på svenska) för hundrasjuttioelfte gången, men jag har alltid lyckats komma in sista timmen och denna gång lyckades jag bara missa de fem första minuterna, nice!

Oj, det blev ganska långt inlägg ändå. Well, jag kan visst ordbajsa bättre än vad jag tror!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0