24/1 -10

Var ska man börja?! Var ska man sluta?!

Helgen spenderades dels i soffan, och dels på fotosession med "Modell för en dag"-gänget. Jag, Liz och Hanni använde oss av våra inlärda Top Model-poser och struttade sedan ut på stan, trötta och hungriga efter fyra timmar på ett trångt strömpis. Bilderna blev superbra och jag kunde inte slita mig från det faktum att "this is something I might never do again". Så jag föll för deras försäljningsknep och kom hem med totalt 50 bilder på cd och 2 utprintade bilder. Well...

Idag kom även min klocka! YIPPIE! Som jag längtad! Och den är till och med snyggare än jag kunnat föreställa mig. :D Men här kommer några bilder från plåtningen... Enjoy!









Kommentarer
Postat av: dani

WOHOOO skitsnygg du är TOVA:D

kul att det var så lyckat iaf!

vi får ses snart o hitta på något.

kram:)

2010-01-25 @ 00:23:28
URL: http://justdani.blogg.se/
Postat av: liz

SNYGGO.

2010-01-25 @ 17:31:22
Postat av: Marie

Vilken snygg tjej!

Av tre mycket fina foton, är det översta favoriten.

2010-01-25 @ 21:15:41
Postat av: Malin

Snygga bilder sis! :D

2010-01-28 @ 18:33:15
URL: http://nogg.se/Zpirro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0