27/1 -10

Måste börja med att tacka all som gett mig så fina komplimanger för fotona, det värmer verkligen! Tack!

Annars när jag tittar ut genom fönstret är allt jag ser stora snöflingor som virvlar runt på vår innegård. Kallt, snöigt och blåsigt - och Jocke undrar varför jag inte vill gå ut? Jag menar, när senaste Chic ligger och väntar på att bli ögnad och när jag just satt på en kanna te, vem f*n vill gå ut då??

Usch, och när det är såhär kallt och eländigt brukar jag bli jättefnasig all over! Därför kan jag starkt rekommendera hudlotionen Mango Whip Body Lotion från The Body Shop, helt underbar doft och går direkt in i huden! Man blir alldeles gosig och len, fråga bara Jocke *hahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0