Registreringar och... OH WOW!

Registreringarna är avklarade och kurslitteraturen är beställd, fyra delkurser startar denna vecka och den femte kursen startar 29 mars. Oj, oj, oj säger jag bara... Men jag får skylla migsjälv om et går åt h*lvete. Kursen jag ser fram emot mest är nog endå "Räkna med lönsamhet". Tydligen ska det vara ganska mycket om budgetering och kalkylering, och, hum... det tycker faktiskt jag är ganska kul.

Annars idag har jag mest organiserat mina papper om vårens studier, kollat igenom hundrasjuttioelva olika inloggningskonton och gjort en del transaktioner på banken. Betalningar det vill säga... Ikväll blir det nog annars mest plugg, känner att det krävs krafttag av mig om jag ska kunna ta min examen detta sekel.

Ne nu ringde det, Gah! Jag har blivit utvald, med 74 andra, av 3000 örebroare att få vara modell för en dag, jag tror jag dör av skratt!!! Inget köptvång och jag fick ta med mig X antal kompisar - någon som vill hänga på???

Kommentarer
Postat av: Liz.

haha vadå modell? ska dom ta kort å sminka å sånt? låter kul=)

2010-01-19 @ 21:05:32
URL: http://ladylazarus.blogg.se/
Postat av: dani

haha dom ringde mej typ 10 gånger för mina 10 polare var i stockholm o fota. dom sminkar en o fixar o sen kostar bilderna typ 500 spänn styck. minst. :/

2010-01-19 @ 21:33:31
URL: http://justdani.blogg.se/
Postat av: Liz.

jahaa, ja det har jag gjort i sthlm! bilderna var asdyra.. men det var kul att bli fixad :)

2010-01-20 @ 12:12:06
URL: http://ladylazarus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0