Tack!

Ska bara tacka de som verkligen satte sig ner, läste bloggen och kom med bra förslag. Jag är fortfarande grymt sugen på PS3 och jag fick mer vatten på min kvarn, tack! Nu gäller det bara att övertyga Jocke om samma sak. Mission Impossible PS3 kommer nu att starta, jag är ju en riktig manipulator så alldeles för svårt kommer det nog inte att vara. Sedan får man ju också sätta sig ner och fundera över vad vi ska ha den till, och film är ju nr 1 reason varför valet bör falla på PS3. Men, då kommer en ganska stor och betydande fråga (för mig i alla fall): Funkar det att spela PS2 spel på PS3?

Idag ska det annars averkas skidskytte, kanske någon fotbolls- eller hockeymatch och en del plugg. Sedan har jag hunnit ögna igenom 804 sidor Laredoutekatalog. Trevligt! Fanns mycket fint att titta på och ett par Puma-skor helt i min smak, men dock kostar de 1300... Inget för en student som mig.

Until next time...




Kommentarer
Postat av: Felicia

Vårat är inte kompatibelt med PS2-spel men vet att det finns de varianter som är det. Tror de släppte lite olika typer. Vet inte hur det är med den "nya" modellen tyvärr, vi har ju den första pianoblanka. Dock kan man spela PS1-spel på våran, vilket är ganska intressant :)

2010-01-14 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0