25/3 -10

Ibland hatar jag tekniken! Lyckades trycka bort en halv uppsats här, som handlade om min nya bebis. Men är ni intresserade på riktigt vad jag fick i födelsedagspresent kan ni läsa mer här

Annars på Baronhills-fronten intet nytt. Födelsedagen for förbi lika snabbt som den kom. Fikade med de närmast sörjande (mamma, pappa, systrarna Magnusson och Jocke). Och så försökte jag lära pappa att rippa cd-skivor till datorn. Det gick väl sådär måste jag säga. Jag får köra privatlektion på hans datorer nästa gång jag hälsar på. Om han någonsin har tid. 

Och av Jocke fick jag en bakmatta i silikon. En bakmatta. I silikon. Av Jocke. Vad försöker han säga? Tycker han att jag bakar för lite? Eller är det någon annan underliggande orsak till denna present. Hm? Oavsett - jag önskade mig en sådan, men att få den av Jocke kanske inte var det roligaste. Jo, just det. Jag fick en tulpanbukett också. He's such a romatic man * suck * Ibland önskar jag att han kunde anstränga sig lite, eller i alla fall låtsas. Jag menar, man talar väl inte om för sin partner att man inte ens tänkt på present 2 dagar innan födelsedagen?

Nej, nu ska jag sluta vara grinig (I promise!). När vill the ladies från Örebro komma på besök?? Jag funderar på en liten open bar... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0