9/3 -10

Jadå, det blir nog blont i alla fall... Som sagt, imorgon är det dags för blekning och hela köret. Tar kanske ett foto (om jag lyckas hitta den j*vla kameran!). Annars har jag inte gjort många knop idag, fan, det är ju tisdag i en fattig students liv :P Det är meningen att man inte ska göra så mycket! Anyway, jag får nog lov att dammsuga i alla fall. När den vackra vårsolen tittar fram syns varenda liten dammråtta. Shit, det är nästan man önskar det var beckmörkt om dagarna igen, bara för att slippa städa.

Kommentarer
Postat av: Malin Magnusson

Jag är sjukligt sugen på att klippa en såndär rundad lugg! Har även mammas stöd i den frågan ;) Efter att hon såg crucified barbara på melodifestivalen..

2010-03-09 @ 16:55:25
URL: http://nogg.se/Zpirro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0