Äggigt

Sitter just nu och tittar på fotboll, Birmingham mot Arsenal (go gunners!) och hoppas på att sätta mina fem matcher på lången. Men då ska Enköping vinna mot Oskarshamn i kvalet till Allsvenskan i hockey. Ja, hoppet är det sista som överger mig i allafall.

Gjorde nyss något jag aldrig gjort förut - smetade in håret med ägg i tron om att det skulle skina som fan. Så himla mysigt (or not). Jag har inget emot ägg, tvärtom, I love it. Anyway, jag masserade in ägget i håret och i min hårbotten och sköljde ur allt.  Vilket jag i alla fall trodde. Allt jag säger, och tipsar om är att om du ska ha rått ägg i håret - duscha inte varm. Det slutade med att jag hade äggröra i halva håret. Middag och skönhetsvård - ekonomiskt, energisnålt och miljövänligt! Det är inte illa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, just det, det stelnar ju! Vad tokigt ;)

2010-03-27 @ 17:39:33
URL: http://loveisstillmyreligion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0