Mitt hem är min djungel

Idag är det äntligen sommar(tid)! Låg och drog mig till halv tolv - vilket egentligen var halv elva och jag mös tills Jocke skramlade så mycket att jag var tvungen att gå upp och kolla vad han höll på med. Inget vettigt som vanligt (han för sånt j*vla liv bara för att terrorisera mig). Just det, det blommar även en del här hemma. Ett säkert vårtecken är när alla hoyorna börjar slänga ut sina långa tentakler och sträcka sig efter solen. Jag skulle kunna dra paralleller mellan den gamla filmen Jumanji (nostalgi!) och vårt hem, men det vore kanske att ta i en gnutta...



Hoya sp Ambon

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag upptäckte att det blivit sommartid i morse, måndag, då jag hörde på radion "Och det var nio-nyheterna". Jag började kl. 8.15 på jobbet... Oj! Oj! Svårslaget va?

2010-03-29 @ 22:53:47
Postat av: Linh

fin bild!

2010-11-19 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0