Musik i massor!

Hej kära läsare - hur få ni än må vara så älskar jag er! Efter en lång weekend hos mutterlein har bloggandet liksom fått ligga nere, men jag lovar, nästa gång ska jag förvarna er så att ni inte undrar om jag dött.

Annars har det varit svårt att missa allas beundran över Lady Gagas senaste musikvideo - i samarbete med svenska Jonas Åkerlund. Jag tycker själv den är helt underbart crazy, och faktiskt inte alls pjåkig. Lady Gaga lyckas vara halvnaken (och helnaken) i varenda musikvideo, ändå känns hon inte sliskig som vissa andra sångerskor. Det känns som om hon lyckas provocera sexuellt utan att vara... sexuell. 

Annars lyssnar jag på Two Door Cinema Club - det borde ni också göra.

  







Kommentarer
Postat av: Liz.

jag gillar vad jag hör. ska absolut kolla upp dom! =)

2010-03-18 @ 11:49:17
URL: http://ladylazarus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0