18/3 -10

Baka baka liten kaka! Brysselkex, syltgrottor med hjortron, bullar och tårta (och mer cookies!)! På söndag fyller jag år och har bjudit de närmast sörjande, men vilket kalas det kommer bli! Whiee! Och jag vet redan vad jag kommer få... hehehe... Gäller bara att få pappa att ta med den übertjocka plånboken. Det är liksom så att jag aldrig ber om något av min kära far så då får han allt lägga lite mer när det verkligen gäller.

Fick även se mitt kära Brynäs torska mot Djurgården, och jag har ställt ultimatum, vinner Djurgården hemma på lördag så sexvägrar jag. På obestämd tid. Och jocke får ingen tårta på söndag. Så det så! 

Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: Jo har märkt det där med sparris. Brukade steka i stekpanna, men det blev aldrig bra. Har den i ugnen på 225 grader i kanske en kvart :)

2010-03-19 @ 07:31:01
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0