Keane och Kent

Igår såg jag min första skräckis sedan Jocke och jag blev ihop. Och som alla vet var det ju på stenåldern. Shrooms hette filmen och det enda jag gillade med filmen var de snygga killarna, och that's it. Den var 1 timme och 20 minuter av mitt liv som kunde spenderats annorlunda.

Imorgon kommer i alla fall Malin upp till Öret för att kolla på Kent tillsammans med mig. Troligtvis kommer vi spendera några timmar på stan innan vi tar oss mot Conventum för lite qualitytime :) Kommer bli så himla kul! Trots att jag gillat Kent länge har jag inte varit på någon konsert förut med dem - helt sick! Har förövrigt beställt den nya EP:n från Keane, ska bli så himla kul när den dimper ner i brevlådan. Whie!

Stop For A Minute


Keane | MySpace Music Videos

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: tack!=)

oj det vet jag inte, men hon är ganska billig =)

www.sjalvfalletikatrineholm.blogg.se

där kan du kolla, det finns prislista =)

hon är superduktig och salongen är väldigt fin =)



kram!

2010-03-29 @ 23:23:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0