Cinglé, moi?

Jag vet att många därute tycker att jag är knäpp, jag kan ta det. Just nu sitter jag och ser på vad som är semifinal i eastern conference i NHL. En 7:e och avgörande match mellan Pittsburgh Penguins och Montreal Canadiens. Matchen började för några minuter sedan och om allt flyter på som det ska blir jag uppe till halv fyra i natt. Allt för att se mitt älskade NHL.




Go habs, go!

Men vet ni, jag inser att det är mina små egenheter och intressen som gör mig till just mig. Sport (i lagom doser), växter och kostymfilmer är bara ett axplock av vad jag älskar. Eller när Jocke föreslår myskväll (vilket vanligtvis betyder grönmögelost, kex och fotboll).

PS. Ser bra ut för Åtvidaberg, jag kan redan känna lukten av 500 pix, och det luktar gott.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0