Just random, as always

Imorgon är det måndag. Måndag. Jag är född på en måndag men inte fan är jag måndagsmänniska för det. Jag får skylla på att jag föddes på natten mellan söndag och måndag, så vet ni i alla fall att jag är nattmänniska.

Har hittat den perfekta sleeven till min laptop, eller min bebis som jag också kallar den. Lila och fin är sleeven med en blomma på. Jag menar, det kan ju inte bli så mycket mer jag, eller?

Fick världens finaste tisha från min syster igår, TACK! Hon köpte den i Österrike, på New Yorker. Yey. Trodde man handlade sprit, choklad och en och annan lederhosen när man var där. Inte går man väl och shoppar på New Yorker? Well, ursöt är den i alla fall. Och motivet på? En uggla förstås :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, älska serien!

2010-05-10 @ 12:18:09
URL: http://loveisstillmyreligion.blogspot.com
Postat av: Erica

hehe, kul det där! =)

2010-05-10 @ 13:53:30
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0