Nya brillor

Ser ni mina snygga, nya brillor? Mörkblå plastbågar i märket Diesel. Superbra som läsglasögon och på morgonen när man är sådär lagom snygg och bara vill käka frukost innan man ens kan fundera på att plocka i linser. A, just det, sa jag att de kostade 49 kronor? Så då vet ni. Jag vann ett par gratis på Lensway och behövde bara betala för frakten. Mumma för en fattig student!

Nu blir det sängen för lite vuxenpoäng, och då menar jag att läsa en bra bok innan jag somnar, inte något annat (you dirty readers!). Läste nyss klart Katedralen på havet av Ildefonso Falcones, en berättelse om en man och byggandet av en katedral, i väldigt grova drag. Tycker du om historia, ond bråd död och tjocka böcker, ja då är Katedralen vid havet right up your alley!



Fjortis-pose bigtime!


Kommentarer
Postat av: dani

vad snygga dom var tova. hur var festen i helgen då? kram

2010-05-08 @ 23:25:56
URL: http://justdani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0