Sömnlösa nätter och en vädjan

Ett inlägg sådär innan jag återigen får en sömnlös natt med ångest. Men en ny vecka, nya möjligheter och nya möten och måsten. Vilka jag troligtvis kommer skita i, som vanligt. Vad finns det att glädjas över? Hoyorna har knoppar (typ 3 växter av 62), mitt arbete med Novo Utbildning (sitta tentavakt i 1½ timme och få lika mycket pröjs som det kostar att ta mig till Scandic Västhaga), min sambo (don't get me started) eller det faktum att min "låning" kommer på onsdag (och försvinner lika snabbt)?

Och vad ska jag välja som sommarkurs? Event production - säkert jättelärorikt men håller på hela sommaren, och jag tror inte jag överlever sommaren om jag måste plugga 10 veckor till. Eller Digitala bilder - att kritiskt granska bilder och lite annat flum, men bara 5 veckor = mindre pengar men ett lättare hjärta (och psyke förhoppningsvis). Jag är lost, mamma, ring mig och tala om vad jag ska göra!



Imorgon ska jag gräva ner mig i arbete, 3 sidor med ledarskap och kommunikation måste skrivas och promenad måste tas. Annars kommer jag krevera.

PS. Ingen som vill se på SATC 2 med mig i helgen? Eller Kick-Ass? Eller någon annan film man kan vara hjärndöd och ändå förstå handlingen?


Kommentarer
Postat av: Marie

Hann inte ringa igår...Ring till mig om det är akut!

2010-05-25 @ 10:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0