Grey skies and Ned Kelly

Kollade nyss på filmen Ned Kelly med Heath Ledger, Orlando Bloom, Naomi Watts och Geoffery Rush. Lite halvseg film i mitt tycke, men Jocke gillade den. Och vad säger det oss egentligen? Jocke, som ger filmen Speed 5 plus av fem möjliga alla dar i veckan. Nå? Jag tyckte att den får en mycket, mycket svag 3/5. Men då är jag superdupersnäll! Pluspoäng får den bara för att det är en bra skådespelaruppsättning, that's it.

Idag är det annars jämngrått på himlen och regnet har ömsom vräkt ömsom lättat. Vi tog en snabb promenad ner till den lokala macken där vi köpte lite fikabröd, dagens tidning och lyckades även skänka 5 kassar kläder till myrorna. Varav ca 3 fulla papperskassar var Jockes, och då har han fortfarande mer kläder än mig.

Veckans kap är i alla fall min nya tröja från ellos, är den inte fin?


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, lilla Jocke :P

2010-05-13 @ 16:47:58
URL: http://loveisstillmyreligion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0