Mysiga Waverly Hills

Ok, kolla tiden på inlägget. Jag kunde inte sova inatt. På söndagar (natten mellan söndag och måndag) brukar jag se på Hemsökta hus på tv4+ och jag brukar kunna somna med lampan tänd, men inte inatt. Inatt är det ett avsnitt om Waverly Hills Sanatorium i Kentucky och jag är rädd. Pissrädd. Jag är så himla korkad! Jag vet att jag blir asrädd av allt "övernaturligt", va fan va jag tvungen att titta inatt för. Skit också! Ni får skratta åt mig, det kan jag faktiskt bjuda på.



Bara ordet sanatorium creeps me out. För er som inte vet så var sanatorium ett sjukhus man förr placerade personer med lungtuberkolos. Detta "sjukhus" står idag helt tomt, som ett skal.

Och allt jag kommer att tänka på är vårt eget Waverly Hills (ok, det kanske är att ta i) men Karlsborgs Garnisonssjukhus är ytterliggare ett tomt skal - och som stått tomt sedan 1960-talet. 3 vackra gula tegelbyggnader - och ett litet bårhus. Mysigt värre.

Kika in här vettja ---> http://www.therealwaverlyhills.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0