Housewife in Baronhills

I brist på jobb får man sköta markservice ett tag. Och alla som känner mig vet att jag ska ha det riktigt tråkigt eller få gäster på besök för att jag ens ska överväga att plocka med klädhögen på golvet, dammråttorna under sängen eller cheeseballsen i soffan. Så nu är det riktigt illa när jag FRIVILLIGT (!!!) städar lägenheten.

Men vilket är det tråkigaste/äckligaste rummet att städa? Jo, det ska jag tala om för er! BADRUMMET! Som om det inte räckte med mitt eget kroppsavfall, man har ju en sambo att städa efter också. Urk... Toaletten, handfatet och badkaret är väl inte så farliga. Jag har liksom vant mig nu. Men avloppsbrunnen... Jag får kväljningar bara av att tänka på det. Hår, gamla schamporester och blött damm i en salig grådaskig blandning. Jocke får ta det när han kommer hem, jag klarar det bara inte!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har det bra där, vi har två toaletter, Totte får städa sin och jag min. Enkelt och mindre äckligt=)

2010-11-30 @ 14:01:18
URL: http://mlilja.webblogg.se/
Postat av: Limpo

Hmm Jocke behöver ta en del skit ibland ;). Förövrigt så är ni varmt välkommna under jul då är det nämligen partaj på juldagen.

2010-11-30 @ 14:24:30
Postat av: josefin

Hej fina Tova!

Var gärna med och tävla i min julkalendertävling där du, varje dag fram till julafton, kan vinna fina priser <3 http://sameoldstories.blogg.se/2010/december/lucka-1-tavling.html#comment



Kram!

2010-12-01 @ 12:09:43
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0